T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
RİZE / FINDIKLI - Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu

Aygül KARTAL - Matematik Öğretmeni

DoğumTarihi/Yeri: 10.03.1991/Rize

Email: aygulkartal53@gmail.com, aygulkartal@hacettepe.edu.tr

TECRÜBELER

Matematik Öğretmeni, Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu, Fındıklı/RİZE. (16.09.2020-Halen Devam ediyor)

Proje Koordinatörü, Silopi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Silopi/ŞIRNAK. (16.10.2019-12.08.2020)

Okul Müdürü, Çukurca Ortaokulu, Silopi/ŞIRNAK. (19.06.2017-16.10.2019)

Matematik Öğretmeni, Özgen Ortaokulu, Silopi/ŞIRNAK (09.02.2014 – 19.06.2017)

Matematik Öğretmeni, Yavuz Selim Ortaokulu, Pazar/RİZE. (15.09.2013- 25.01.2014)

Asistan Öğretmen, Lenkowo Preschool (Staj), Krakow/POLONYA. (31.06.2012- 15.09.2012)

EĞİTİM BİLGİLERİ

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Bölümü Doktora Öğrencisi, (2017- Halen Devam Ediyor)

(Tez Konusu: Montessori Temelli Matematik Etkinliklerinin 2. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına ve Sayı Duyularına Etkisi)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Yükseklisans, 2013-2016.

(Tez Konusu: 8.Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Sayı Duyularının İncelenmesi.)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Lisans İlköğretim Matematik Öğretmenliği. Rize. (2009 – 2013)

Jagiellonian Üniversitesi, Matematik ve Bilgisayar Bilimleri. Erasmus Değişim Öğrencisi. Krakow/POLONYA. (2010-2011)

 

MAKALE VE BİLDİRİLER

 Kartal, A., & Pirasa, N. (2022). Examination of Fractional Number Sense in Eight Graders with High

 Academic Performance.

 KARTAL, A., & ÇELİK, S. (2022) İlkokulda Montessori Modeli: Bir Meta-Sentez Çalışması. Gazi

 Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(2), 1109-1142.

 KARTAL, A., & ÇELİK, S. (2022) İlkokul ebeveynleri ve Pandemide Eğitim. 15. Eğitim Araştırmaları

 Kongresi. Prizren Üniversitesi Sözlü Bildiri Sunumu.

 Kartal, A., & Pirasa,N. (2016). 8. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Sayı Duyularının Belirlenmesi. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sözlü Bildiri Sunumu.

Kartal, A. (2016). Montessori Temelli Matematik Atölyesi Tasarımı. Eğitimde Değişim Konferansları, Mef Üniversitesi., Kısa Oturum Sunum. Aralık 2016.

PROJELER

Eğitim Görevlisi (2022), Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu, MEB Öğretmen yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü & UNICEF.

Eğitim Görevlisi (2022), Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Becerilerinin Geliştirilmesi Çalıştayı, MEB Öğretmen yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü & UNICEF.

Eğitim Görevlisi (2021), Harmanlanmış Ortamlarda İlkokul Düzeyinde Öğretimi Farklılaştırma Eğitici Eğitimi, MEB Öğretmen yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü & UNICEF.

Eğitim Görevlisi (2019), Öğretmenlerimizle 2023’e Projesi, Silopi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.

Eğitim Görevlisi (2019), Aday Öğretmen Seminerleri, Silopi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.

Katılımcı (2019), E-Twinning Bölge Çalıştayı, Diyarbakır.

Katılımcı (2019), Montessori Eğitimi Açılış Programı Kursu (8 saat), Palet Montessori, İstanbul. Kursiyer (2019), Montessori Math Lecture Course, Online Course, Dina Ahmed, İngiltere.

Kursiyer (2017), 23. AB Proje Yazma Eğitimi Katılım ve Tamamlama Sertifikası, İstanbul. Kursiyer (2017), Torrance Yaratıcı Düşünce Testleri Puanlama Eğitimi, İstanbul.

Proje Koordinatörü (2016), Montessori Temelli Matematik Atölyeleri Kuruyoruz! Projesi, Şırnak. Katılımcı (2016), Matematikçiler Derneği Materyal Tasarımı Etkinliği, (3. lük) Ankara.

Satranç Eğitmenliği (2015), Şırnak Silopi Halk Eğitim Müdürlüğü.

Sosyal Medya Okuryazarlığı Eğitmenliği (2014), Geleceğini Tasarla Programı. Adıyaman. Kamp Liderliği (2012), Gençlik ve Spor Bakanlığı.

GÖNÜLLÜLÜK FAALİYETLERİ

Video Editörlüğü (2021)- Clubhouse English Language Club. Moderatör (2021)- Clubhouse English Language Club. Instagram Profil: @ayguelkartal

Clubhouse Profil: @ayguelkartal