İŞ TECRÜBESİ |
2024 - Halen |
Müdür Yardımcısı Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu (RİZE/FINDIKLI) |
2020 - 2024 |
Matematik Öğretmeni Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu (RİZE/FINDIKLI) |
2019 - 2020 |
Proje Koordinatörü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (ŞIRNAK/SİLOPİ) |
2017 - 2019 |
Müdür Çukurca Ortaokulu (ŞIRNAK/SİLOPİ) |
2014 - 2017 |
Matematik Öğretmeni Özgen Ortaokulu (ŞIRNAK/SİLOPİ) |
2012 - 2013 |
Erasmus Bursu Stajyer Öğretmen Lenkowo International Preschool (KRAKOW/POLONYA) |
EĞİTİM BİLGİLERİ |
Doktora |
|
2013-2016 |
Yüksek Lisans Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sınıf Öğretmenliği |
2010-2011 |
Erasmus Bursiyeri Jagiellonian University- Matematik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü |
2009-2013 |
Lisans |
TEZLER |
Doktora Tezi |
KARTAL, A. (2023). Matematik Öğretiminde Montessori Temelli Öğrenme Yaklaşımının Matematik Yeteneğine ve Yaratıcı Düşünmeye Etkisi, Hacettepe Üniversitesi. |
Yüksek Lisans Tezi |
KARTAL, A. (2016). 8. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Sayı Duyularının İncelenmesi, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi.
|
KİTAP |
Kitap Bölümü |
KARTAL, A. & GÜVEN, E. (2024). Countries’ Mathematics Curricula and Approaches. Vizitek Yayınları. |
|||
Ders Kitabı |
MEB (2024). Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler için 1. Sınıf Matematik Kitabı. |
|||
Ders Kitabı |
MEB (2024). Öğrenme Güçlüğü Olan Lise Öğrencileri için İşlevsel Matematik Kitabı (Basımda) |
|||
Misafir Öğretmen (2024) Montessori Jeronimos, C. de Antonio Maura, 20, Retiro, 28014 Madrid, İspanya.
Araştırmacı. (2023- 2024) Tübitak 2237-A Öğretmen Adayları ile Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Deprem Farkındalık Eğitimi 1-2.
Proje Yürütücüsü. (2024) Tübitak 4006 Bilim Şenliği.
Dergi Hakemliği (2023) 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
Eğitim Görevlisi. (2022) Meb & Unicef Öğretimin Farklılaştırılması Projesi Sınıf Öğretmenleri Eğitimleri.
|
||||
Makale
|
DEMİRCİ, N. & KARTAL, A. (2024). İlkokul Matematik Öğretim Programının ve Ders Kitaplarının Matematiksel İlişkilendirme Becerisi ve Duygusal Zekâyı Destekleme Potansiyeli Açısından İncelenmesi Journal of History School, DOI:10.29228/joh.72930 TERTEMİZ IŞIK, N. & DEMİRCİ, N. & KARTAL, A. (2023). Özel Yetenekli Öğrenciler ve Matematikte Başarılı Akranlarının Sayı Duyusuna Yönelik Soruları Yanıtlarken Kullandıkları Stratejiler. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(3), 247-270. KARTAL, A., & ÇELİK, S. (2022) İlkokulda Montessori Modeli: Bir Meta-Sentez Çalışması. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(2), 1109-1142. |
|||
KARTAL, A. & PIRASA, N. (2022). Examination of Fractional Number Sense in Eight Graders with High Academic Performance. Education Quarterly Reviews 5 (3), 297-308. |
||||
S. Bildiri
|
KARTAL, A. & DEMIRCI, N. (2023). Study Of Secondary School Students´ Number Sense In Fractions. 11th International Symposium On Social Sciences. (İSVİÇRE) |
|||
DEMIRCI, N. & KARTAL, A. (2023). Study of MEB primary school mathematics curriculum and textbooks in terms of their potential to support Mathematical Association Skills and Emotional Intelligence. 11th International Symposium On Social Sciences. (İSVİÇRE) |
||||
KARTAL, A. & ÇELİK, S. (2022) İlkokul ebeveynleri ve Pandemide Eğitim. 15. Eğitim Araştırmaları Kongresi. Prizren Üniversitesi Sözlü Bildiri Sunumu. (KOSOVA) |
||||
KARTAL, A. & GÜVEN DEMİR., E. & KARTAL, A. (2022). Investigation of the Potential of the content in Primary School Mathematics Textbook to Develop Fundamental Number Sense. 20th International Primary Teacher Education Symposium. (ANTALYA) |
||||
KARTAL, A., & PIRASA, N. (2016). Determination of 8th Grade Students´ Sense of Number in Fractions. International Congress of Researches in Education, Recep Tayyip Erdogan University, (RİZE) |
||||
KARTAL, A. (2016). Montessori Based Mathematics Workshop Design. Change in Education Conferences, Mef University., Presentation. (İSTANBUL)
|
||||
|
HİZMET İÇİ FAALİYETLER (Eğitim Görevlisi) |
|||
2022 |
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu |
|||
2021 |
Harmanlanmış Ortamlarda İlkokul Düzeyinde Öğretimi Farklılaştırma Eğitici Eğitimi Kursu |
|
||
2019 |
|
Afet Eğitimi Semineri |
|
|
|
Kaynaştırma - Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Semineri |
|
||
|
Ulusal ve Uluslararası Eğitim Projeleri ve Örnek Projeler |
|
||
|
Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Sistemleri, Uluslararası Kuruluşların Sisteme Yansımaları |
|
||
|
Milli Eğitim Sisteminde Güncel Uygulamalar |
|
||
|
Etkili İletişim ve Sınıf Yönetimi |
|
||
2019 |
Öğretmenlerimizle 2023’e Projesi Semineri |
|
||
ÇALIŞTAY |
2024 |
TEGG Çalıştayı (ANKARA) |
||
2023 |
Meslek Okulu Akademik Derslerin Eğitim Araçlarının Hazırlanması Çalıştayı (ANKARA) |
||
2023 |
İşitme Engelli Öğrenciler için Eğitim Araçlarının Hazırlanması Çalıştayı (ANKARA) |
||
2021 |
Harmanlanmış Ortamlarda Öğretimin Farklılaştırılması Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Becerilerinin Geliştirilmesi Çalıştayı (AKSARAY) |
||
2019 |
E Twinning bölge Çalıştayı (DİYARBAKIR) |
||
2019 |
Montessori Eğitimi Açılış Programı Davetlisi, Palet Montessori (İSTANBUL) |
||
2019 |
Montessori İlkokul Matematiği Öğretimi, Montessoritube Akademisi (LONDRA) |
||
2017 |
Torrance Yaratıcı Düşünce Testi Puanlama Eğitimi, İstanbul Üniversitesi (İSTANBUL). |
||
|
|
||
2016 |
Üçüncülük Ödülü, Matematikçiler Derneği Materyal Tasarımı Yarışması. (ANKARA) |
2017 |
Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Kaymakamlık) |
2020 |
Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Kaymakamlık) |
2021 |
Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Kaymakamlık) |
2021 |
Üstün Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Kaymakamlık) |
2021 |
Ödül - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Valilik) |
2022 |
Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Bakanlık) |
2022 |
Başarı Belgesi - (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık - Veren Makam: Bakanlık) |